onsdag 6. juni 2012

Bryllups-bil

Jeg er en del inne på nett og leter etter inspirasjon, og hos MiloLilja er det mye flott å finne. Hun er også så grei at hun legger ut koblinger til hvor hun ha skaffet seg maler og diverse. Derfor ilte jeg inn hos Sandra på www.sandrasscrapshop.blogspot.com og kjøpte malen til denne bilen. Denne er skåret ut ved hjelp av Silhouettemaskin. Det var en del plundring og funderinger på hvordan jeg skulle gå fram, men jeg ble til slutt fornøyd med resultatet.





Flere bilder finner dere inne hos meg.

Ha en fin kveld videre.

Klem fra DT-Linda

4 kommentarer:

  1. Denne bilen er så nydelig at jeg finner ikke ord... Skulle nesten ha giftet meg igjen for å få et slikt et ;)

    SvarSlett
  2. Hvor er den bare flot den bryllupsbil SUPER

    SvarSlett
  3. Denne var jo bare helt rå, Linda!!!

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett