mandag 18. mai 2009

Min versjon av pop up kortet

Vår dyktige designer Inger Synnøve Sunde har tidligere laget en artikkel på designsiden, der hun hadde en fyldig beskrivelse på hvordan man lager Pop up kort. Jeg rakk ikke å komme med bidrag til denne artikkelen, men har i ettertid prøvd meg på dette kortet jeg også. Det så vanskelig ut, og var nok også litt arbeid med det, men så gøy! :)
Jeg laget et kort til tantebarnet mitt, som skal døpes til helga.


Kortet sett fra siden.


Forsiden av kortet.


Noen detaljbilder fra kortet.


Om du ikke har prøvd å lage et slikt kort enda, så kom igjen! Det er ikke så vanskelig som det ser ut til. ;)
-Aina Malmstein


5 kommentarer:

  1. Virkelig ett lekkert kort Aina!! Og jeg er enig med deg, virkelig gøy å lage disse kortene :)

    SvarSlett
  2. Virkelig flott kort!
    Så nyydelig pynta.
    Nesten så jeg fikk lyst til å lage et selv:)

    SvarSlett
  3. Kjempestilig! Utrolig flott kort!!! herlige farger også. :)

    SvarSlett
  4. Så fint det ble, nesten som en liten pop-up bok.

    SvarSlett
  5. Så nydelig kort! Har du en mal på brettingen?

    SvarSlett