lørdag 4. juli 2009

Gesso

Gesso er en fantastisk maling som er så moro jobbe med. den kan brukes til så mangt men jeg har velgt denne gangen og bruke den litt utradisjonelt men som helt sikkert er aktuelt for flere. jeg har ryddet hjemme hos mine besteforeldre og fant masse spennende, bla to kurver. disse tok jeg med meg hjem og gledet meg til å sette igang. slik så kurven ut før jeg begynteså malte jeg den med Gessoog til slutt pyntet jeg med en blomst ^^på dette veggbildet har jeg brukt Gesso på bølgepapp og etterpå brukt multimediun og servietter og pyntet md blonde og blomster frimereog et printet vers.Kjersti har laget denn eesken med gesso langs kanten. blir en fin effekt. ellers har hun brukt diverse blomster bånd og overført et sommerfuglbilde med multimedium på n tag bling fra prima og litt blonder.

3 kommentarer:

  1. Spennende, også ble det utrolig flott!

    SvarSlett
  2. De kurvene ble kjempeflotte :)
    Tror jammen jeg har en sånn boks med Gesso en plass om jeg leter litt.

    Takk for inspirasjon :)

    SvarSlett
  3. Åh de kurvene var jo bare helt utrolig lekre! Tusen takk for inspirasjon! :)

    SvarSlett