onsdag 12. oktober 2011

Todelt utfordring

For en hel evighet siden, så utfordret jeg de som ville i teamet å scrappe 2 LO'er av et og samme bilde, men i stilene "Vintage" og "Clean & Simple" Lurer du litt på hva disse stilene egentlig er, så kan du lese våre tidligere artikler om emnene : Vintage og Clean & Simple.

Det var 2 spreke damer som tok utfordringen. Undertegnede kom halvveis, så dere skal ikke se bort fra at det kommer en oppdatering her inne plutselig ;)

Hege sine LO'er:



Dette sier hun selv om utfordringen: "C&S og Vintage LOer av samme bilde. Wow, så spennende oppgave!" var det første jeg tenkte da jeg mottok utfordringen.

Jeg rotet litt rundt i ett lass av bilder før valget ble konfirmasjonsbilder av mitt tantebarn. Og da jeg sjelden har klart å få til clean & simpel, så valgte jeg å begynne med Vintage :-)
Her er det selvsagt mye å boltre seg i; krølling, bretting, riving og sværting av alle papirkanter, metallpynt, stempler, crackle paint, blomster, perler, bånd osv osv
En kjempe koselig oppgave "å løse" :-)

Så var det C&S sin tur da... Uansett hvordan jeg danderte bilde, ark og pynt, så ble det liksom litt formye til å være C&S 
Tror jeg fikk det til til slutt :-) Med noen bånd, stiftemaskin og litt glimmer mist så ble resultatet slik iallefall.

-Hege ST-

Kjersti sine LO'er:





UTFORDRING:

I forbindelse med denne artikkelen vil vi gjerne kjøre i gang en liten konkurranse. Scrap en LO i disse 2 stilene med det samme bildet. Det vil være avstemning i forum etter endt frist, og publisering her i blogg :) Premien vil være et gavekort på kr 300 kr i nettbutikken.
Sjekk forum for frist ;)

1 kommentar:

  1. Så flinke dere er! Flotte resultater! Skal se om jeg prøver meg.

    SvarSlett