onsdag 9. mai 2012

Velkommen til Bodil

Vi har vært så heldige å få med oss Bodil som designer i teamet vårt. Her er hva hun skriver om seg selv;




Jeg heter Bodil og bor på et lite sted som heter Os i Østerdalen.
Jeg begynte så smått å scrappe høsten 2007 og hadde da tenkt å kun lage ett album.
Etter det ble jeg helt hekta på scrapping.
Jeg scrapper mest LOer men det blir også kort, esker og andre ting innimellom.
Jeg har prøvd mange stiler, men faller mest tilbake på cluster-stilen.
Liker veldig godt å bruke farger og dies på mine prosjekter.
I det siste har jeg også blitt hekta på Art Journaling, det er skikkelig gøy.

For å se Bodils lekre kreasjoner, besøk bloggen hennes :)

http://bodilshobby.blogspot.com/


Velkommen til Scraphaugen designteam :)

3 kommentarer:

  1. Gratulerer Bodil. Det er velfortjent. Gleder meg til å se hva du lager;) xx

    SvarSlett
  2. Velkommen til Scraphaugenjentene, Bodil :-))
    Gleder meg til å bli kjent med deg og dine kreasjoner ;-)

    SvarSlett
  3. Velkommen så masse, artig at du hoppet ut i det og sa ja til å leke med oss :)

    SvarSlett