tirsdag 23. oktober 2012


Jeg liker å eksprimentere med å lage ting i forskjellige former og fasonger, og ettersom jeg har kjøpt meg en Silhouette Cameo her hos Scraphaugen, fikk jeg lyst til å se om jeg kunne få brukt den. Derfor ble det kjekt å lage et kort formet som to hjerter, da jeg fikk bestilling på kort til bryllup.Selve formen på kortet og panelene er derfor skåret ut med min kjære Cameo. :)







På dette kortet har jeg brukt:

Ark: Ensfarget Bazzill, hvit og beige. Mønsterark ukjent.
Pynt: halvperler, osteklut, glansbilde, blomster og seambinding ribbon fra WOC, Glossy accents og stickles.
Verktøy: Silhouette Cameo, dies fra Memory box og Magnolia.
Tekst skrevet ut på data.

Klem fra
DT-post signature


Disse produktene er kjøpt hos Scraphaugen.

 

 

 



 

4 kommentarer:

  1. For et stilig kort.
    Så flott pyntet.
    klem.

    SvarSlett
  2. Nydelig form på kortet, og flott pyntet swirl og den runde borden i hvit.
    Nyskjerrig på hvordan du klarte å få hjertene sånn?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei. Flott at du likte kortet! Tusen takk. Hjertene har jeg laget på Silhouetten, slik at jeg nå har en fil for selve kortet, og en fil for panelene som jeg har limt på. Det tar litt tid å lage slike maler, men når den først er laget, så er det jo bare å bruke mange ganger etterpå. ;) Slipper å klippe så mye!! :D

      Om du har Silhouette, så kan du gi meg e-post adressa di, så kan jeg sende deg filene. De er laget til å passe i Cameoen, men det er ikke noe problem å bruke de i SD eller tidligere versoner heller. Må bare skjære ut i flere omganger.

      Slett
  3. Utrolig flott! Er så fantastisk mye spennende en kan gjøre med disse kuttemaskinene!

    SvarSlett