søndag 30. august 2009

Linda sin sommerpakke

I sommer fikk alle designerene en pakke fra Scraphaugen, her er min pakke:
Materialer: hvit og rosa Bazzill
bokstaver fra Arnodit
schipboard plate
blomster fra Prima
mønster ark fra Prima
Her her jeg laget et konvoluttkort. Mønsterarket var tosidig, slik at en slipper å bruke to ark.
Jeg brukte i tilegg perlerswirl fra Prima, hvit blomst fra Prima sprayet med glimmermist, diverse roser, en blondebit, og litt hyssing.
Denne chipboardplaten lagde jeg et dørskilt av. Her har jeg også i tilegg brukt en blomst fra prima, noen roser og en blondebit. Jeg lagde hull i platen og festet en hyssing i hullene.


Til slutt lagde jeg en LO der jeg fikk brukt noen av blomstene fra Prima. Jeg sprayet både de og rosene med glimmermist, i tilegg har jeg brukt noen knapper og noen biter med blonde på LOèn.












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar