onsdag 9. desember 2009

9.desember

I dag er det Kristin Hagen som innspirerer oss med julekort:

Dette kortet laget jeg allerede i oktober da vi var på scrappetreff. selv om det var tidlig å begynne med julekortene, var det utroli moro. Det er noe spesielt med jule og all den kosen det er med disse dagene.
Jeg har her brukt et mønsterark som jeg har brettet til en konvolutt. Pyntet på flippen,litt på baksiden også.
Inni fant jeg ut at jeg ville ha to tags som skulle bli selve kortet. Leg laget tagene selv,stemplet direkte på disse og pyntet litt.Malte med litt distress ink,men bare på enkelte plasser.






Dette har jeg brukt:
- mønsterark fra Ladybug
- blomster fra div produsenter.
- blonder
- stempel fra Sarah Kay og Scrappers choise
- distres ink

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar