mandag 29. mars 2010

PÅSKE

Påske er for de fleste forbundet med bl.a. krim, vårvær, fri, godis,
hare, kylling og ikke mist en eller annen form for PÅSKEEGG!
Designere våre har lyst til å vise frem hvordan de har dekorert sine egg/eggekartonger.


SILJE:







LINDA:




INGER SYNNØVE:



Eggekartongen min har jeg først malt med hobbymaling, før jeg limte på litt pyntepapir fra restekurven min.Blomster og kylling er fra Nille.



Dette var en utfordring som jeg likte godt, pga at jeg måtte bruke nye farger. Dette løste jeg ved at jeg tok å laget en LO med mange ark oppå hverandre, jeg sydde de fast ihverandre og klippet ut kylligene ifra ett ark vi fikk, den store haren hadde jeg i skuffen, syns den passet bra på hjørnet:)



Jeg ønsker dere alle sammen en RIKTIG GOD PÅSKE!!
Kjersti

1 kommentar: