torsdag 17. juni 2010

Jeg fikk stafettpinnen fra Inger Synnøve,og utfordringen lød som følger:
"Scrapp en LO der du bruker bare sterke farger(ikke duse eller pastell)og chipboard til pynt, og ellers ingenting. Du kan male chipboarden eller lime mønsterark på de,men ellers ingen pynt. "

HJJJJELP tenkte jeg, skal jeg ikke få pynte med noe annet enn chipboard? Jeg elsker farger, så den biten var grei, men å ikke skulle få pynte... Jeg som elsker blomster, bling og masse pynt. Dette ble en real utfordring for meg. Men jeg ble veldig fornøyd med resultatet som jeg fikk til av denne utfordringen.

Bildene har jeg tatt når vi hadde vært på IKEA tur og kjøpt møbler som skulle skrues sammen, minstemann i huset var veldig hjelpsom.



Jeg har brukt mønsterark fra Fancy Papers, chipboards verktøy som er malt med dabbermaling, orange mosegummi som er stanset ut i Honey bee quickutz alfabet.
Håper jeg får den godkjent :)

Jeg sender stafettpinnen videre til Kjersti....

3 kommentarer: