fredag 12. november 2010

Gaveesker

Jeg har vært så heldig å få lage denne artikkelen om GAVEESKER.
Gaveesker er noe som er veldig trivelig å få og ikke minst lage.
Det finnes jo masse ulike oppskrifter på gaveesker på nettet.
Jeg har prøvd å lage tre ulike esker/poser og Aina har også laget to esker.

Den første jeg prøvde meg ble en gaveeske,her tok jeg og skjærte til alle sidene og satte de fast med splitbinders.


Slik ble den:














Jeg hadde en papirpose liggende og tenkte at den måtte kunne brukes til en gaveeske/pose. Jeg pyntet den og laget en klaff over åpningen på posen. Det gjorde at den ikke viser innholde i posen.





















Til slutt laget jeg en liten eske for ha en hvit papirpose inni. Denne er ikke så stor, men du får feks et par sokker i den. Enkel og grei å lage,denne kan med små grep tilpasses ulike posestørrelser.











Aina har også laget fine gaveesker:

Dette er en sølvskje eske som hun har pyntet.


















Gaveeske med tag:


















Prøv selv dette er ikke vanskelig! Lykke til!

Kristin











1 kommentar:

  1. Wow, alle eskene var kjempeflotte, elsker bruken av den papirposen du har brettet klaff til :D

    SvarSlett