tirsdag 9. august 2011

Herre/guttekort

Denne gangen hadde vi lyst til å gjøre litt stas på gutta, og lage noen litt mer maskuline kort. For meg kan det være en utfordring i seg selv å lage kort uten blomster og bling, selv dette godt kan brukes på guttekort kort også ;)
Håper dere blir inspirert!
-Kjersti-



HEGE SINNES:



Kort nr 1 :
Her har jeg brukt pom-pom-bånd, tag, knapper fra basic grey,
bølgepapp, x-cut-borderpunch, dies fra spellbinders, mønsterark og kartong.



Kort nr. 2:
Jeg har pyntet med blonde, rondeller, magic mesh, knapper, brads og fargelagt med promarkers.



Kort nr. 3:
Jeg har brukt diverse mønsterark, knapper, dies fra spellbinders og hyssing.



Kort nr. 4:
Pom-pom bånd, knapper, mynter fra kort og godt, tag, hyssing, bølgepapp,
mønsterark og kartong pg blonde fra kort og godt.




Kort nr. 5:
Her har jeg brukt magic mesh, brads, kartong og mønsterark.


KJERSTI KRISTENGÅRD:


Kort 1
Her har jeg valgt å bruke mørk lilla bakgrunn, jeg synes det kan være en flott farve å bruke på guttekort. Det er så fort gjort å helle over til brunt/blått/grønt. Kjekt å variere;)
Tannjulene er stanset ut.
Bilen er kjøpt på ett ferdigprintet ark.



Kort 2
Dette er faktisk ett konfirmasjonskort.
Jeg har brukt ark fra Bo Bunny, de har mange tøffe serier.
Her har jeg brukt tann hjul i metall fra Tim Holtz.



Kort 3
Her har jeg brukt div ark fra MME. Han som fikk dette kortet har en skikkelig cowboy historie bak seg, så jeg syntes dette passet så godt.
Knappene er også fra MME



Kort 4
Her har jeg brukt det samme som som på det første kortet.

1 kommentar: