lørdag 25. februar 2012

Julepakken

Julepakken jeg fikk så slik ut,
og jeg koste meg masse da jeg scrappet fra denne DT-pakken *lol*
Og som dere sikkert leste om i forrige blogginnlegg,
så var "oppdraget" å lagen kort, LO og noe altered.
Alle materialene ( og mer til) kan du selvsagt få tak i hos Scraphaugen.

Det første jeg laget var en juleLO av det ene bildet fra julefotograferingen vår i desember 2011.
Koste meg skikkelig da jeg scrappet dette bildet, og Pionarkene var jo selvsagt helt midt i blinken - helt nydelige ark som er lette å jobbe med.



Jeg har et mål om å være tidlig ute med julekortene i 2012 - prøve noe nytt rett og slett :-)
Årets første julekort ble slik:



Mitt altered ble en sko faktisk :-)
Dette er noe jeg leeenge har hatt lyst til å prøve meg på (siden jeg jobber i en skobutikk) *lol*
Og jeg kommer garantert til å lage flere av disse :-)

Takk for at du tittet innom :-)
God kreativ helg alle sammen!
  
- Hege ST-


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar