torsdag 10. oktober 2013

Impulsutfordring Oktober: søm

Det er mange forskjellige teknikker søm man kan bruke på loer og kort. Jeg bruker mye søm i perioder og da brukt forskjellige teknikker...

Brodering: Man kan fint brodere på en lo, det kan gi en flott detalj. Det tar tid, men blir flott. Jeg pleier å tegne svakt med en blyant først.
Dette er en gammel lo som jeg har brodert en sommerfugl på.


Maskin søm: Her er det så mange muligheter som du har programmer på din symaskin;) Det finnes små scrappesymaskiner, men har selv ingen erfaring med det. Jeg bruker den vanlige...
På denne gammle loen min har jeg brukt rett søm på maskinen.


Enkelt sting: Så har man enkelt sting man kan bruke. Feks kryss sting eller rett "opp ned". Disse gir ofte det lille ekstra til et kort eller lo. 
Her er en lo hvor det er brukt maskin søm og "opp ned" sting.





Da utfordrer jeg dere toil å bruke søm i en eller anna form på kort, lo eller et anna papir prosjekt!
Du har frem til 20 oktober kl 24.00!
Vi velger en vinner med minimum 5 deltagere:)

Vi gleder oss til å se akkurat ditt bidrag!


Marit


Jeg har brodert kryss sting for hånd:)



   

    An InLinkz Link-up
   

1 kommentar:

  1. Så mange flott forskjellige måter å ha søm på.
    Har nesten glemt ut å bruke denne måten å pynte på diverse proskjekter

    SvarSlett