torsdag 11. februar 2010

Be my Valentine...

På søndag er det morsdag og Valentines day, og her er en liten inspirasjon til å lage noe hjertelig til din kjære, mor, bestemor, oldemor etc etc :)


Kristin sitt bidrag:


Da står morsdagen for tur og hva passer bedre enn å lage et morsdagskort.Dette kortet skal jeg sende og sammen med kortet skal jeg legge et gavekort på blomster. Håper det vil glede mammaen min!
For å lage kortet har jeg brukt:
Hvit bazzil,mønsterark fra MME og Prima,stempel fra Henglar og stenglar,prima swirls,div blomster,hjerte charms fra kort og godt,Martha Stewart punch,halv perler,brun tursj og cat eye(dark brown)

Inger sitt bidrag:



Materiell-liste til ett valentine kort til en mann:)
- Mønsterark: panduro, vintage Drama Tosca
- Kartong: svart og hvit bazzil
- Blomster: prima
- Metallpynt: kort og godt
- Stempel: kort og godt
- Glitterhjerte: MME
- Blonde:kort og godt
- Sprayet fremsiden med pearl glimmermist
- Fotobildet har jeg skrevet ut ifra pcen

Silje sitt bidrag:



Her er morsdagskortet med litt snacks som moren min får i år. Jeg har brukt Santas Workshop til å lage kortet med, og papir fra restekurven.

1 kommentar: