mandag 31. mai 2010

Flott velkomst fra Scraphaugen!

Heisan!

Da er jeg i gang som ny designer for Scraphaugen!

Da har jeg fått en kjempefin velkomstpakke fra Ann Therese og har laget noen bidrag ut av denne.

Dette fikk jeg i pakken min:
















Det ble en utfordring for meg å bruke de forskjellige fargene og mønsterarkene. De var ikke helt sånn som jeg selv ville ha valgt ut. Men det er jo litt av morroa, å bli utfordret litt.
Så her er det jeg laget:


IKKE TA OPP ROTA



Her har jeg brukt hvit embosset bazzil og en limefarget som matte. Et tosidig mønster ark fra Prima, Martha Stewart sommerfuglpuncher og tre loopy brads. Alfabet fra QK, Reuse. Så her fikk jeg brukt 3 av arkene og brads fra pakken.





SHINE

















På denne ar jeg brukt et Adornit mønsterark, et helt rubons alfabete, en journalingsirkel fra Making Memories, Thickers alfabetet, Retro blomsterpunch og blomsterblonde og div brads.


NOEN KORT














Til slutt brukte jeg resteark til å lage kort, og litt til så klart. På det første har jeg brukt QK diesen som lå i pakken til å lage et kort til nyfødt.
På det andre kortet har jeg brukt arkene jeg fikk og det siste kortet ark og bånd fra pakken.
Og det var det for denne gang! Håper jeg kunne bidra med litt inspirasjon og ideer til dere!

Monika

2 kommentarer: