fredag 28. mai 2010

Velkommen til vår nye designer





Jeg heter Hege Stensrud Thronæs, er 37 år, gift, har en sønn (2002) og en datter (2005).
For fire år siden var jeg på mitt første scrappekurs hos Scraphaugen, og jeg ble så bitt av scrappebazzillen at jeg startet egen scrappebutikk her på Kongsvinger.
Etter tre år med mye jobbing, har jeg hatt mer eller mindre scrappetørre det siste året.
Nå jobber jeg deltid i en barne- og ungdomsbutikk som heter Lille Venn.

Og nå gleder jeg meg masse til å være med i designteamet til Ann Therese her på Scraphaugen :-)
Hva slags stil jeg har?
Jeg liker både det stilrene, vintage, romantiske, lag på lag, fargerike/lekne - har nok bare min egen stil :-)
Er glad i knapper og maling, kraft og straw kartong bl.a. Og 3ndy sine mønsterark!
Jeg gleder meg til utvikle meg videre, og å bli kjent med de andre flotte designerne her
- og håper jeg kan være med og inspirere DEG :-)


Har valgt denne cowgirl-LOen, ikke fordi den er så spesiell av oppsett, men fordi den er blandt de siste LOene jeg har scrappet.
Når jeg ser på bildene kjenner jeg den gode følelsen av en meget spent datter som er klar for karneval i barnehagen!
Og på denne har jeg endelig brukt symaskinen min :-)

Klem Hege

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar