tirsdag 21. desember 2010

20. DESEMBER!

Det nærmer seg julaften med stormskitt. Det merkes nok i de fleste hjem. Alt som skal ordnes, og pyntes. Alt man skal ha i hus osv...Jeg håper så mange som mulig av dere klarer å nyte litt i denne hektiske adventstiden også. Jula kommer uansett om du er i rute eller ei!

Jeg har kost meg med et par runde staffelikort og litt vennegaver.

En liten beskrivelse:

Kortholderen har jeg kjøpt på Skeidar.
Så har jeg brukt Spellbinderdies i tre størrelser og stanset ut. Stemplet med Chalk pute, brun, og pyntet med div blomster, blader og glitterlim. Har kantet med brunt på det meste også. Fikk plass til litt bånd også.


























De nederste kortene var ganske morsomme å lage. Jeg valgte å lage sirkler men man kan selvfølgelig velge andre fasonger også. Disse er også laget av spellbinderdies. Scalloped sirkler. Jeg har brukt en på 10,5 cm i diameter.



















Monika

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar