mandag 6. desember 2010

6. desember

Vi nisser, vi nisser teller dager i desember. Og hvilken dag i desember er det i dag? Det er 6. desember, det er 6. desember. Det er 6. desember i dag. Vi nisser, vi nisser i låve, fjøs og skjul... vi gleder oss til jul. Vi nisser, vi nisser i låve, fjøs og skjul, vi gleder oss til jul. Tramtam..... trallalalala... Vi gleder oss til jul.

Jeg har scrappet to førjuls lo'er til dere


















Her har jeg brukt 3andy ark som jeg har fått i førjulspakke til Ann Therese. Jeg har også brukt hvit dabbermaling, bølgepapp, billetter fra forestillingen Jul i Mummidalen som jeg og mine gutter var på. Prima swirls med blonde, og en blonde jeg fikk i pakken min. På taggen har jeg skrevet sangen til Mummitrollet.


Første søndag i advent har det blitt tradisjon å dra på julegrantenning. Her har jeg prøvd å være kreativ med symaskinen og laget juletrær på venstre side av Loen. Mitt første forsøk på dette, så må vel si meg sånn passelig fornøyd :) Jeg har brukt 3andy ark, kartong, bling, jente fra et mønsterark jeg fikk i pakken min, Jim Holtz ticket, bølgepapp og QK sitt julealfabet i fjor.


Jeg kom i god julestemning da jeg laget disse, og gleder meg veldig til jul. Håper dere får en flott 6. desember
Klem Guro

1 kommentar:

  1. Så flotte førjuls-LOer.
    Kult med dabbermaling og bruk av billettene fra forestillingen :-)
    Julegrantenning er kjempe koselig og det ble LOen din også og stilig søm juletre :-)

    SvarSlett