onsdag 6. april 2011

DT-pakke for mars, Aina

Spennende med DT-pakke i posten! Jeg har hatt permisjon fra DT en stund, men håper at jeg nå er tilbake igjen.

Jeg rakk aldri å ta bilde av pakken jeg fikk tilsendt av AT. Jeg satte meg faktisk ned ved pulten min med det samme.
Jeg fikk mye av det samme som Monica fikk, så jeg legger inn bildet av hennes DT-pakke.


Jeg fikk denne diesen istedenfor:


Jeg synes egentlig pakken var litt av en utfordring, spesielt fargene, med orange, gul, svart og hvitt. Spennende å skape ting av produkter jeg kanskje ellers ikke ville ha kjøpt selv.
Jeg lagde tre kort, ett trappekort, en gaveeske og pyntet ett spann med produktene i pakken. Og har enda flere prosjekter i gang.

Brunt kort
Har brukt det flotte arket fra 3ndypapir, Sweetheart, soft. Blomster og filtblad fra Prima.
Har limt inn tags fra QK. Selve tagsen kan tas ut av holderen, og skrives på.



Liten gaveeske
Pyntet en smykkeeske med blomster fra Prima. Diamanten i midten er en øredobb.


Konfirmasjonskort
Her har jeg brukt det nydelige arket fra 3ndypapir, Sweetheart rose. Har pyntet med blomster, sommerfugl og diecuts på forsiden. Har brukt en firkant-punch og laget ett lite vindu. Har limt inn ett bilde inne i kortet, som altså også vises på forsiden.



Vintagekort
På dette kortet har jeg også brukt det nydelige arket fra 3ndypapir, Sweetheart rose, men har brukt den "andre siden" som forside. Har latt rosetemaet fra papiret gått igjen i farger og pynt.


Trappekort
På dette kortet fikk jeg brukt mange av produktene i pakken. Tags og scallops fra Adornit, Tickers fra American crafts.
Har brukt diecuts fra QK(flowers) som stengel og blad på blomstene.




Spann
Dette spannet er fra Prima. Det skal fylles med påskegodt til en heldig mottaker. Fra DT-pakken har jeg brukt mønsterark fra Poppydesign, Barbeint softis, tags fra QK, tags fra Adornit. Har ellers pyntet med blomster, blonder og diverse bånd.






Tusen takk til AT for en spennende og utfordrende pakke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar