onsdag 13. juli 2011

Bind-it-All

Jeg er egentlig ikke en typisk maskinscrapper. Stansemaskiner og alt det der tror jeg sannelig at jeg er alt for lat til å bruke. Jeg liker egentlig alt jeg kan kjøpe ferdig. Men ei maskin har alltid stått høyt på ønskelista mi, og det er ei Bind-it-All maskin. Så hvorfor den ikke har funnet veien hjem til meg enda er fortsatt uvisst. Kostbar er den ikke, så det er nå heller ikke en unnskyldning. Men jeg har fått lånt ei av snille Guro. Og jeg må bare si at jeg har blitt litt forelsket i denne søte rosa maskinen. Det har blitt noen album nå på kort tid. Og noen av de vil jeg dele med dere her.

Jeg har lenge hatt lyst til å lage noe til mannen. Men hva scrapper man til en mann egentlig?? Det er alltid så vanskelig synes jeg. Men jeg satser på at min mann setter pris på bilder av familien sin. Så jeg har laget et lite album av hele familien jeg som han kan ta med seg på kontoret eller hvis han skal ut på reiser gjennom jobben. Dette er kanskje ikke mesterscrapping, men synes nå den representerer vår familie veldig godt da. Så for meg så ble det et sjarmerende album :) 




Mitt største gull begynner å bli så flink til å prate. Og jeg har jo allerede glemt noen av hans morsomme ord og uttrykk, men fra nå av skal de skrives ned. Så da måtte han nesten få sin egen bok som jeg håper vi blir flinke til å bruke. Ei bok som bare skal inneholde hans ord og hans historier.
Jeg har kjøpt ei vanlig kladdebok som jeg har tatt ut arkene på. 


Og man kan vel ikke gjøre forskjell på ungene.. Så nå har jeg ei bok klar for litjtupp også :)


Fikk lyst til å lage noe til mine scrappevenner også jeg da. Så jeg har laget 5 små minikit x2. Tenker å lage en liten give away i bloggen min som fyller 2 år i disse dager.



Og så har jeg laget en liten gave til ei god scrappevenninne :) Hva som er inni denne forblir en hemmelighet frem til at den har havnet i hennes postkasse.


Håper flere blir fristet til å skaffe seg en Bind-it-All. Jeg tipper at Scraphaugen kan hjelpe deg med det. Og har du alt ei maskin liggende så utfordrer jeg deg til å tørke støvet av den å lage noe fint. Og del med oss her da vel!!

Jeg vil også takke for meg. Jeg som de fleste småbarnsmødre har ganske mye å henge fingrene i. Så jeg har tatt en avgjørelse på at jeg fra nå av vil følge scraphaugens blogg og forum fra utsiden. Men håper jo at jeg fortsatt får lov til å leke med de. Håper jeg får møte mange av dere fosenscrappere på et papirverksted eller et kurs i nærmeste fremtid. Følg med på scraphaugens sin facebookside så dukker det plutselig opp noe spennende :) Og til alle dere andre, vi skravles og scrappes på forumet :)

Takk for meg!!!

Klem Gunn-Elin

1 kommentar:

  1. Flotte ting du har laget Gunn-Elin! Jeg fikk lyst på en sånn maskin jeg også, så jeg får se....

    Veldig synd at du slutter! Hva kan vi gjøre for å få deg tilbake da?

    Håper vi fortsatt treffes på Scraphaugen på papirverksted om ikke annet.

    Klem Linda

    SvarSlett