mandag 2. april 2012

Magnolia - del 2

I andre del av vår herlige Magnolia-pakke vil vi vise dere LOer. Mye av det vi har brukt til å lage disse LOene får du kjøpt hos Scraphaugen. Om du ikke allerede har gjort deg kjent der, anbefaler vi et besøk i butikken, enten fysisk eller via nett.

Hege sin LO


 Da jeg så det herlige månemannstempelet som fulgte med DT-pakken,
 så fikk jeg så lyst til å scrappe bilder av katten vår Sara.
Hun snur seg bestandig bort når jeg kommer med kameraet,
så da må det bli et sovebilde av henne denne gangen *lol*


 Jeg har brukt mønsterark fra Pion Design ,litt osteklut, Magnolia sin hjerte-dies og hjerte-kvist, malt distress crackle paint på bølgepapp, bånd med stjerner, hvite thickers til "Sara" og så har jeg brukt stjernene fra denne diesen.


 På månemannen har jeg først fargelagt med Pro Makers og så har jeg hatt på litt glitterlim.


 Limet jeg har brukt til å feste stjernene finner du her
Ellers har jeg kun brukt min stor flotte stiftemaskin til å feste alt det andre.



Guro sin LO


En nyttårslo fra meg denne gangen, ikke så lett å ta bilder når det er helt mørkt og en skal prøve å fange stjerneskuddene. Her er eldste gutten min sammen med sin kjære tante like før vi skal sende opp raketter.

Her har jeg brukt mønsterark som jeg har kjøpt hos Ann Therse for leenge siden, husker ikke hva de het. Tags fra magnolia, stjerner som er tatt ut fra tagsen, osteklut, mønster som jeg har malt på fra Tim Holtz, bånd fra Ann Therese og QK alfabet Espresso.



Linda sin LO





Før jul var vi hos fotograf for å få tatt diverse bilder av familien. Ble litt redusert ettersom to av jentene ikke ble med, men til gjengjeld gjorde gutta mine mye ut av seg. Her står de to tøffingene mine i en herlig positur.

På denne LOen har jeg brukt stjernebånd og tag fra Magnoliapakken som vi fikk. ellers er det brukt kvit og svart Bazzill, gul dabber påført med bobleplast, Sjablonger fra Tim Holtz med svart dabber, gjerde skåret ut med Silhouette, øyenstikkere kjøpt på Europris og thickers i tittelen.


Kanskje du ble inspirert til å scrappe noe med stjerner, du også?

Klem fra DT-Linda, DT-Guro og DT-Hege







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar