søndag 1. april 2012

Scrap Eventyret april - Tornerose

Ny måned - nytt eventyr!

Tenk at vi allerede har kommet til april! Du verden som tiden går. Denne måneden bruker jo å bringe litt lysere dager og bedre vær med seg, men her i Trøndelag har vi sannelig ikke fått noe tegn på bedre tider. da kan det jo være greit at vi har en ny eventyrutfordring til dere.



Denne måneden vil vi at du skal la deg inspirere av......



TORNEROSE


Hvordan du løser denne oppgaven, står du veldig fritt til selv å bestemme.
Frist for innlevering er 30.04.2012 kl. 23.59

Premien denne gangen er :


Lykke til med scrappinga!

I designteamet har vi laget to inspirasjonsbidrag som du kan la deg rive med av.


Linda sitt bidrag.




Her er det brukt fire forskjellige mønsterark, alt rester. Kvit Bazzill, hjertedoilie, blomsterbånd, blomsterranke fra Prima og punchinella fra You Do.Tags fra Vibeke Spigseth, bånd, thickers og mosegummi. Sommerfuglene er stanset ut med Cherry Lynn dies. En blomster jeg ikke husker hvor kommer fra.



Hege sitt bidrag:


Da jeg scrappet denne rosa LOen av min egen "Tornerose", så storkoste jeg meg :-)
Jeg fant frem noen bilder av datteren min i prinsessekjole, hvit bazzill, glimmer mist og Primablomsteranger, og da var jeg igang.
Krona og vogna er clear stamps.
Jeg har svertet kantene på slottet med chestnut roan.
Det er ikke så lett å se, men jeg har preget Tornerose nederst til høyre på LOen.


Slottet i bakgrunnen har jeg tegnet av fra et album jeg har hatt i flere år (usikker på produsent),
 og så har jeg brukt glue dots "Pop Up" for å få det litt mer 3D-følelse.


Her har jeg også brukt en Disney pregeplate for å ha litt tekst.
For å lage teksten har jeg brukt klistrebokstaver fra her og her.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar