fredag 21. juni 2013

Tema sommerfugler


Det er begynt å summe rundt i hagen av
bier og insekter. Og snart er Sommerfuglene her.

Jeg har en stor busk i vår hagen med store lilla blomster
*mamma kaller den sommerfugl busk*
og det stemmen også, for her det det masse besøk
i løpet av sommeren.

Vi scrappere bruker sommerfulger i alle varianter
kjøpte, malte, stemplede og kuttet ut av dies.
De er så dekorative i våre prosjekter.

Her er litt inspirasjon fra våre DT medlemmer 

DT- Jorunn Elin




Tagen er embosset med bakgrunns stempel,  klart embossing pulver,
sprayet med Dylutions og svertet i kantene med Distress ink.
Sommerfuglene er kuttet ut på sølvfarget kartong.
Har også brukt et tekst stempel på tagen før jeg pyntet den.


Ann Therese

Bordkort

Min datter ble konfirmert 26. juni i år, og i den forbindelse så ville jeg jo lage bordkortene selv. Jeg har en tendens til å legge opp til litt for mye jobb til meg selv, så denne gangen tenkte jeg at den elektriske kuttemaskina mi, Cameo, var midt i blinken. fant en mal på online shopen deres og kuttet de ut ganske kjapt. Enkel pynt med osteklut, bling og blomst på, men det falt i smak til konfirmanten- og det var det viktigste.


Synes det var litt lekkert at sommerfuglen poppet opp over selve brettekanten.



En skikkelig sommer lo fra meg denne gangen. Elsker å bruke sommerfugler. Gjerne mange slik at de bare flyr rundt;) Ekstra flotte blir de når en bretter vingene litt opp. 



Da håper jeg dere ble litt inspirert av oss, til å bruke
Sommerfugler på deres prosjekter.


Forsatt mange dager til fristen på vår utfordring for Juni går ut
den 30.06 kl 23.59
Tema Vindmøller


Hilsen oss i DT teamet

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar