lørdag 18. april 2009

Konfirmasjon

Mai står for døren, og med den, for mange konfirmasjonstid.
Designeren har laget kort og gaveesker/poser i fleng, la deg innspirere!

Aina Malmstein
Jeg synes det er vanskelig å lage guttekort, men da jeg fikk bestilling på et konfirmasjonskort til gutt, så måtte jeg bare prøve meg..
Jeg fant et stempeltrykk fra Gunns Papirmølle, og et gammelt mønsterark fra Bo Bunny jeg hadde liggende.
Fant så litt div. tøff pynt, som brads som ser ut som skruer, metall-lenke jeg fikk med en bukse, noen knapper
og blomster som passet til mønsterarket

Materialliste guttekort:
-Mønsterark fra Bo Bunny
-Blomster fra Prima
-Knapper
-Skruebrads fra MM
-Floss fra Karen Foster
-Klistermerkebokstaver fra Adornit
-Klistermerkeblonde
-”Til konfirmanten”-stempel
-Stempeltrykk fra Gunns Papirmølle


Konfirmasjonskortet til jente var mye enklere å lage. Rosa, med blomster, roser og sommerfugl. Skikkelig jentete.
Det nydelige mønsteraket med roser var med i ett bryllupskit fra panduro.
Den hvite blomsten og sommerfuglen er fra Prima. Jeg har tredd perler på rosestilker, som jeg brukte til sommerfuglen. Formet også et hjerte av en rosestilk jeg tredde perler på, samt en spiral som pynt ved blomsten. Klippet ut blomster av mønsterarket og limte på med limpute. Med en sløyfe til slutt og litt bling ble kortet ferdig.

Materialliste Jentekort:
- Mønsterark fra Panduro
-Glitterhjerte fra Melissa Frances
-Silkebånd
-Blomster og sommerfugl fra Prima
-Roser
-Blingswirls fra
-Perler fra Queen&Co



PYRAMIDEKORT til konfirmanten.

Materialliste:
- Mønsterar fra sassafrass lass
- Swirls fra Adornit
- Roser i ulike størrelser
- Stempel
- Glimmer Mist
- Fjær
- Perler


Kristin Hagen

Konfirmasjons kortene jeg har laget, håper jeg er til inspirasjon for alle som lager kort:)


gaveeske:Blått kort(kort for pengegave og eske)
- bazzill
- mønsterark som jeg ikke vet navnet på
- font fra dataen(Til konfirmanten)
- bildet er hentet fra nettet
- brads
- bånd
-qk-oval tag

Gave pose
- kartong fra panduro
- mønsterark fra Prima
- Magnolia stempel
- distress ink
- prima blomst
- halv perler
- Stempel fra ett trykk( En hilsen fra hjerte)

Rosa konfirmasjonskort
-bazzill
-mønsterark fra Prima og MME
-stempel fra Hengler og stengler
-distress ink
-qk -scallop
-sommerfugel fra kort og godt


Lykke til med kortlagingen alle sammen!

Linda Jensås

Her er materialliste:
Bazzill
Ark fra Kasercraft
Div. resteark
Bånd
Hyssing
Bling fra Prima
Blomster fra Prima
Bokstaver fra Adornit
Rub-ons fra Wholy Cow
Glimmer mist
Sommerfugl og blader er fra QuicKutz

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar