mandag 8. februar 2010

Skisse utfordring til DT teamet

Designteamet har fått en skisse-utfordring fra Ann Therese.
Det er mange muligheter til å være kreativ innenfor rammen av en skisse, og vi har fått veldig forskjellige resultater :D




INGER SYNNØVE:
Dette bildet tok jeg av en vakt utenfor en av slottene i Istanbul. Han hadde en stor dolk bak i hånden bak på ryggen og ett gevær i den andre. Han hadde ikke lov å blunke med øynene, kun se rett frem, slik sto de i 20 min hver..




Kjersti:

Jeg valgte å scrappe ett kort etter denne skissen.(jeg har speilvendt skissen på kortet)
Har brukt bazzill dotted til selve kortet.
Mønsterarkene er fra prima. Jeg har har brukt de samme arkene på stempeltrykket.
Stempelet er fra Sarah Kay.
Pusen, huden og håret har jeg malt med glimmer mist.
Bølgepappen har jeg malt med rosa og hit crackle paint.
blonder og bling er fra prima.




Jeg likte skissen så godt at jeg like gjerne scrappet en LO også :)

Bazzill med mønster
Ark fra october afternoon
Snøkrystaller fra Heidi Swapp
Bokstaver fra American craft (thickers) og Adornit
Glimmermist; Frost




Katrine:

2 kommentarer:

  1. Så flott skisse! Og mange lekre bidrag!

    SvarSlett
  2. Nydelig skisse :)Og ikke minst lekre bidrag ra dere. Her kommer min løsning på skissa http://gunn-elin.blogspot.com/2010/02/love-from-my-valentine.html

    SvarSlett