torsdag 21. april 2011

QuicKutz

Vi har alle våre "diller" innen scrapbooking og kortlaging, og "dillene" våre varierer nok til tider, og etter trendene innen vår herlige papirhobby. En av "dillene" de fleste av oss sikkert har hatt/har fremdeles er; QuicKuts.

Og her kommer noe flotte prosjekter hvor vi har brukt QuicKutz-dies.

Hege S:

Hun har brukt QK-Revolution - cookie cutter - nesting shapes - heart.

Guro:


Dette bidraget er av prinsessa "mi" som jeg er så heldig å være gudmor til.

Loen heter helt perfekt. Her har jeg brukt mønsterark fra Prima, og diverse blomster. Blonden er kjøpt hos Ann Therese. Av QK har jeg brukt Cookie Cutter-Thickets som jeg har farget med en rød stempelpute, QK sine skyer har jeg malt med blå cracklepaint, og de små trærne fant jeg ikke navnet på.


Dette bidraget mitt er av den største sønnen min som fikk nytt DS-spill til jul. Dypt konsentrert for å finne ut hvordan dette spillet fungerer og hva oppdraget er :-) Jeg har brukt QK stjernebord, de minste stjernene har jeg tatt fra borden og dekorert med. Jeg har også stanset ut Border dies - Flourish i sølv kartong og jeg har brukt QK alfabetet Winter Wishes Holiday set. Mønsterarket er ukjent og jeg har malt hvit dabbermaling på bølgepappen :-)


Her er minstegutten min klar for nyttårsfeiring. LOen min heter klar for smell. Jeg har brukt et mønsterark fra Craft n Craftin, en overlay fra hambley, litt bånd fra Ann Therese, orange dabbermaling og litt bølgepapp. Av QK har jeg brukt borden flourish og cookie cutter stjerner.
Hege ST:


Et bordkort hvor jeg har brukt QK-Leaf, tiny alpha og ukjent embosset shimmer kartong. Enkelt pyntet hvis man skal lage mange bordkort, eller man rett og slett bare ønsker stilrene bordkort :-)


God bedringskort hvor jeg kun har brukt bazzill og av QK har jeg brukt Flowers (Posies) og alfabetet Moxie.


På denne LOen har jeg brukt et blad-dies, ukjent mønsterark, dymo til tekst, blå bazzill og fyrstikker til bokstaven F.



Håper dere har blitt litt inspirert til å bruke QuicKutz også, i så fall vil vi gjerne se dine kreative ideèr med bruk av QK :-)



-Hege ST-

1 kommentar: