torsdag 7. april 2011

Siste DT-artikkel for marspakken

Da er det tid for å se det siste innlegget fra hva vi designerne fikk ut av DTpakken vi fikk til Ann Therese på mars. Det har vært mange flotte artikler, og vi fikk alle en flott pakke. Mye spennende stæsjh, og flotte ark.


Slik så min pakke ut. Det første jeg heiv meg på, kom ut fra det tiåret jeg er født. Da jeg var lita, var brunt, oransje, grønt, lilla og andre sterke farger veldig i skuddet. Jeg hadde derfor en sparkebukse i rødt og oransje, og ei oransje blondeskjorte. Da min yngste datter var lita, ble dette selfølgelig prakka på henne. Her ser dere hvordan min LO med det minnet ble.




Thickersene og bordene er fra pakken vi fikk. Neste LO ble av min yngste sønn. Her er bakgrunnsarket, taggsene og blomstene fra DTpakken.

Den siste LOen er av yngste jenta det også, dog noen år senere. :) Her er bord og blomster fra pakken brukt.


Etter å ha laget noen LOer, ble det også noen kort. På kortene er det for det meste ark fra DT pakken som er brukt.







På det siste kortet brukte jeg Quickutz sin tulipandies som var med i pakken.


Det aller siste jeg laget fra DTpakken jeg fikk, var en godtepose. på den har jeg brukt bakgrunnsark og blomster.



Da håper jeg at de fleste av dere i løpet av artiklene fra DTpakkene i mars har funnet noe som kan være til inspirasjon, og at dere tar turen innom hos Ann Therese på Scraphaugen. Hun har mye fint, og det kan være lurt å allerede tenke på å handle noe papir og andre hobbysaker dere kan kose dere med i påska.


Klem fra Linda

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar