tirsdag 11. desember 2012

Tirsdag 11. desember

"Hva skjer hvis du og jeg blir venner?
Blir jeg litt rød og du litt blå?
Hva skjer hvis jeg holder dine hender?
Er vi frem-de-les de samme som vi er nå?

Tenk om vi sa til dem vi kjenner

at rød og blå er like bra,
og at nisser som oss kan være venner,
samme hvor i denne verden vi kommer fra?"
-Jul i blåfjell-


Jeg har laget kremmerhus i denne luken. Malen har jeg fått av DT -Linda i en scrappegave en gang,og tenkte at nå var det tid for å bruke den og dekorere noen kremmerhus. Malen er kjøpt på panduro hobby. Jeg har skikkelig kost meg når jeg har sittet å laget disse, jeg skal henge de opp ute i gangen til pynt nå når jeg snart begynner å finne fram nisser og det røde til jul. Det er også flotte gaver å gi bort. Håper jeg får tid til å lage noen flere i gaver. Husk å ta vare på venner og kjente i en travel førjulstid. Her i huset blir det jul uansett om huset ikke er vasket rundt og ikke alle sju kakesortene ligger i kakeboksen. Vi koser oss i førjulstiden og stresser ikke for å rekke alt, jeg synes dette er viktig å huske på!









På disse kremmerhusene har jeg brukt:


Ark: Mønsterark fra Panduro - basic paper - Red  circle, Vibeke Spigseth - Stocking by the fireplace og Maja Design - Du och Jag passion. Pion venter på Tomten 2, Julebilletter 

Pynt: bling,  blomster fra WOC,blader og de andre blomstene jeg har brukt er fra WOC perlebånd sølv , bånd og pompom fra stoff og stil, osteklut

Verktøy: kremmerhusene er skjært ut fra mal - Template for wall cone
Klem fra DT- Guro


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar