tirsdag 24. august 2010

Siste etappe av stafetten!

Da er det siste etappe av stafetten og den gikk til meg. Utfordringen var som følger fra Linda:


Jeg vil se en LO i Cluster stil, den skal være ton i ton i duse farger. Men med rød, mørk rosa eller orange som kontrastfarge!(Kontrastfargen kan være på hva du vil og hvor mye du vil) Ellers står du fritt!


Og dette ble min løsning:



























Hadde det veldig hyggelig når jeg var hos Kjersti og scrappet denne.

Har brukt:

Bazzil, Prima og Maja mønsterark, div blonder, Prima blomsterranke og de andre blomstene pluss bling og perler. Sommerfuglene er jeg usikker på.


Så gjenstår det bare å si takk for en morsom stafett og til de kreative som tok alle utfordringene på strak arm! En veldig morsom stafett og en fin måte å få et "spark bak" på.


Monika T Lange

4 kommentarer:

  1. lekker løsning.er glad det ikke var meg som fikk denne utfordringen, trur jeg hadde slitt litt da ja :)

    SvarSlett
  2. Så kjempeflott denne ble! :)
    Lekker farge på blomstene da. :D
    Vanskelig utfordring!

    SvarSlett