søndag 1. august 2010

August og nye utfordringer

Tenk at det allerede er august. Og alle er forhåpentligvis klare for nye scrappeutfordringer :) I scraphaugens koselige forum er utfordringene allerede lagt ut. Og vi ønsker oss mange bidrag fra både gamle og nye medlemmer :)
KORTKONKURRANSEN
Love, oh, Love
Vet vi er langt unna både valentine, mors og farsdag. Men jeg ønsker å se noen løvlige kort likevel jeg da
Det kan være til hvem du vil, brudepar, kjæresten, foreldre, hvem som helst. Bare det er noen som fortjener en oppmerksomhet fra deg.
Hvordan du vil lage kortet er helt opp til deg, så hvis du vil lage ei eske, brettekort eller et helt vanlig kort er helt opp til deg

Jeg har vært så heldig å lånt et inspirasjonsbidrag av Guro. Det må bare beundres

LO KONKURRANSEN

Vi vil se sommerminner. Og tittelen skal ha minimum to fonter (bokstavtyper) Og mist og eller maling er alltid fint :)

Legger med et av mine egne sommerminner som inspirasjon.

Du kan linke til bidraget ditt her, maile det til oss eller legge det inn i galleriet innen midnatt 31august. Avstemningen vil bli lagt ut i forumet begynnelsa av september.

Gunn-Elin

3 kommentarer:

  1. flotte inspirasjons bidrag.gleder meg til å se hva dere lager

    SvarSlett
  2. Koselig utfordring her kommer mitt bidrag til August utfordringen LOVE som er et bryllupskort:)http://sivanitasscrappebenk.blogspot.com/2010/08/scraphaugen-sin-august-utfording.html

    SvarSlett