onsdag 25. august 2010

SKOLESTART!

De siste 2 ukene har det vært skolestart rundt om i det ganske land.
Det er alltid litt spenning forbundet til første dagen, uansett om det er for aller første gang eller ei.
Vi i teamet har scrappet bilder av våre håpefulle denne dagen :)



Kjersti:


Jenta mi møtte på skolen i år for aller første gang, og det var ei stolt og spent jente som jeg har fotografert før vi ruslet avgårde.

Jeg har brukt Maya mønsterark,
Tim Holtz metallpynt
Prima blomster og swirls
rubons fra Melissa Frances og Adornit



Guro:


Materielliste:
Kvit bazzill
Prima og my little monster - mønserark
Bølgepapp
Distress ink - walnut
Svart mosegummi
QK alfabet Espresso og paper doll




Inger Synnøve:


Jeg har laget en LO uten mønsterark:)
Har kun brukt hvit og lilla kartong. Blomster og pynt ifra KORT OG GODT og noen klisterbokstaver ifra restekassen. Så har jeg skrevet ut på pc noen ord og klippet de opp i strimler, en veldig lett og uten for mye dill dall. Tilslutt så pyntet jeg med litt glitterlim:)




Monika:


Her er mitt bidrag! Maria i 4. klasse.

Har brukt Bazzil Embosset, Maya mønsterark, prima blonde, bling, Papirloftet blomst, div roser, prima filtranke, Tim Holtz ramme, 7 Gypsies rubon alfa, Martha Stewart sommerfugl punch.

2 kommentarer: