onsdag 25. august 2010

Høstens første pakke!

Da er det på tide å få vist frem månedens pakke igjen. Jeg fikk en pakke med masse mønsterark, litt blomster, et Mo Manning stempel og en Prima swirl. Mye fint!
Bare se her:



Så siden jeg fikk et stempel falt valget mitt på et kort med en gang, og obligatorisk for meg er også da en LO.
Så her ser dere det:




På LO har jeg funnet et bilde fra en påsketur til Filipinene og koste meg og mimret tilbake til varme feriedager.
Mønsterark fra Maja Design og Creative Imaginations, BasicGray mini alfa, loopy brads, Prima blonde og utklipp av ape og palme fra et mønsterark jeg hadde liggende. Til slutt litt bling midt i palmen.

Kortet er 4,5*4,5 tommer. Brukte en Quick Kutz Dies til å lage den scallopede firkanten og den jeg har stemplet på. Mo Manning stempel, Glimmer Mist Olivine, Prima blomster og div rosetter, Adornit bånd og en ramme. Det meste fra Scraphaugen både på kort og LO.

Takker for pakke og en super mulighet til å komme igang igjen etter ferietørke!

Monika

3 kommentarer:

  1. Så flott pakke du har fått!! Kjempeartig LO og fint kort!!!

    SvarSlett
  2. kjempefine ting du har laget av kittet ditt:)likte spes godt LOèn din. det er hreligt å drømme seg bort til varmere strøk nå som høsten snart er over oss:)

    SvarSlett