onsdag 6. oktober 2010

Høst :-)

Og så har vi kommet til oktober på kalenderen, årets første høstmåned.
Jeg rett og slett ELSKER høsten :-)
Alt blir så utrolig vakkert ute i naturen på denne årstiden;
og en del av denne herlige høststemningen har vi DT-ene hatt i tankene
da vi har kost oss nå i begynnelsen av høsten :-)
Hege ST:












Jeg fant et gammelt bilde fra jeg gikk på skole på Vestlandet,
og dette bildet er selvportrett i et falleferdig murhus en nydelig høstdag i 1993.

























Oktober er bursdagsmåneden i familien min, så det falt seg naturlig å lage et skikkelig høstkort nå :-)
Jeg har brukt mønsterark fra Basic Grey. Kraft og brun kartong. Stempelmotiv: North Stamps. Tre: Magnolia (?). Tektstempel: Kreativ Hobby (?).
Høstbladene: minipuncher.

Gunn-Elin:



















Høsten 2009 var vår første høst med eget hus og hage. Og det var så sinnsykt mye epler på trærne våre. Vi tømte flere trillebårlass hver dag. Og visste til slutt ikke hvor vi skulle gjøre av alt. I år derimot, så har jeg hengt opp små sjokolader i alle trærene våre, så vi har hatt mange unger på slang etter skoletid. Og jeg som er hjemmeværende for tiden har jo sett på de når de har lusket rundt huset og trodd at ingen så de. Haha :-) Håper de kommer og hjelper oss neste år også :-)

1 kommentar: