fredag 16. desember 2011

16. desember

PYNTET FYRSTIKKESKER

Jeg har pyntet små fyrstikk-esker, disse er fine å gi bort som en liten
oppmersomhet nå før jul. På de 3 øverste har jeg brukt bølgepapp
og hyssing, så har jeg stanset ut
hjerter fra en quickutz-dies i mønsterpapir og mosegummi.

På de nederste har jeg bare printet ut bilder fra internett i den
størrelsen jeg ønsket. Synes disse er fine som de er, uten noe ekstra pynt.






Hege Sinnes





~~~
Jeg har brukt de største fyrstikk-eskene som man får kjøpt i butikken.
3ndy sine ark som Gudrun har designet passer perfekt til fyrstikkeskene. Jeg har brukt arket "Mathilde" rundt esken, og klippet ut ruter fra "Julie". Striper med "god jul" kommer også fra "Julie". Jeg sverter alle kanter med cats eye, og rufser litt for å få frem vintage-preg. Begge arkene finner du i nettbutikken ;)

Kjersti Kristengård


Jeg vil gjerne vise fram en av julgavene jeg fikk i 2010. Jeg jobber som lærer, og av en av elevene fikk jeg denne flotte gaven. Nå er jeg ganske lett-rørt av meg, så etter at jeg åpnet pakken og fikk se hva det var, så satt jeg og gråt. Tenk det, at jenta på 8 år hadde fått med seg at jeg er glad i å scrappe, og så hadde hun laget denne til meg!! Utrolig flott, og jeg ble selvsagt veldig glad.

~ DT Linda ~



1 kommentar: