mandag 19. desember 2011

19. Desember

I helga har jeg kost meg med å lage noen pakkelapper. Jeg koser meg veldig når jeg kan pakke inn pakker kreativt, samt feste en pakkelapp som er litt mer personlig enn de man får kjøpt på butikken. Men jeg må nok være ærlig å si at jeg er litt selektiv i hvem som får slik innpakning og lapper, for det tar litt tid ;)


Her har jeg stanset ut et snøfnugg dobbelt med en Spellbinders dies. Så har jeg stemplet i midten, hatt på glitter og osteklut. Har penslet over med glittermaling over hele fnugget.

Hadde så lyst til å lage en rød pakkelapp, og den ble til underveis. Stanset ut en dobbel rund pakkelapp med en Spellbinders dies med hjerter. En av mine favoritter, hjertegal som jeg er. Har så fargelagt et stempel som jeg lånte hos DT Linda med Prisma Colors. Stempeltrykket fikk en omgang med glitter det også. Liker dette runde stempelet med tekst på, så det går igjen på endel pakker i år.


En kjempe enkel pakkelapp hvor kartongen er stanset ut dobbelt med en Spellbinders dies. Så har jeg brukt nisser fra Papirdesign sin siste kolleksjon. Disse fjøsnissene traff meg midt i hjertet.

Ellers har ungene brukt dette stempelet på sine pakkelapper i år. Stemplet på en Kraft kartong, klippet ut, og vips hadde de pakkelapper som de kunne skrive og tegne litt bakpå.

Håper du ble inspirert til å lage noen pakkelapper selv i år!

~ Ann Therese

1 kommentar:

  1. Likte spesielt godt snøkrystallen din! Den var bærre lækker! Og ja, jeg er også veldig selektiv på hvem som får mine kreasjoner og ikke.

    SvarSlett