søndag 17. januar 2010

Blogg UTFORDRING!!

Vi på Scraphaugen har bestemt oss for å bruke bloggen mere aktivt for å vise dere det kreative arbeidet som designerne gjør.
Dette feirer vi med å lage en egen blogg-utfording!

Scrapp ett prosjekt innspirert av dette bildet. Det kan være en LO, ett kort, sjokoladeeske e.l.
Legg ditt bidrag i bloggen din - og legg igjen en link i kommentarfeltet.
Om du ikke har blogg kan du sende bidraget ditt på mail: post@scraphaugen.no

Vi trekker en vilkårlig vinner bland de som deltar.
FRIST: søndag 31.01 klokka 22.00.

Premien er:

Her er hva design teamet har fått ut av å bli inspirert av bildet:

Linda:
Det som inspirerte meg, var vinteren og fargene. Bildet lignet på vinteren vi har ute nå, kaldt og fint vær!
Jeg fant mønsterark i sarte vinterfarger, fra K&Company og Penny Lane.
Bokstavene er fra Thickers, perler og bling fra Prima. I tillegg har jeg på et par blondebiter, noen snøkrystaller og bølgepapp malt med gesso og sprayet med glimmermist silver.
Jeg har også brukt glitterlim i sølv på kantene av bølgepappen.


Inger Synnøve:
Jeg ble inspirert av fargene i bildet.
Hvit bølgepapp
Dabbermaling: blå/turkis og hvit+ litt glimmermist
Brads fra Karen Foster
Bling fra Prima
Bokstaver fra American Crafts og Making Memories


Katrine:

Jeg tok utgangspunkt i fargene og laget en C&S LO, kun med blonde, en pebbels fra Prima og noen små rubons bokstaver. Tittelen har blitt til med div alfabet fonter.

Kristin:
Når jeg så dette inspirasjonsbildet var det stemningen og vinteren som ga meg inspirasjon. Her har det vært kaldt og fint vær så lenge, gamlestua vår har vært ned rimet mange ganger. "Fine" stua vår som står på småbruket vårt sies å være fra 1700 tallet. Så da jeg så inspirasjonsbildet, tenkte jeg på stemningen som ligger omkring vår gammel stue. Her har jeg brukt:Bazzil,mønsterark fra Maja design,gammel bokside,blonder og bånd,qk-snøfnugg, raindrops, cat eye-dark brown,thickers,ardonit alfabokstaver



Kjersti:
Jeg har latt meg innspirere av treet og selve stemingen på bildet.
Jeg har brukt Bazzill kraft kartong, Maya design juleark, QK Flirt og en resteblonde.


Silje:
Jeg fikk julestemning av dette bildet, jeg. Og bildet fikk meg til å tenke på hytta. Så jeg har scrappet et bilde fra da vi hadde bakedag på hytta før jul. Og så ble jeg inspirert av det hvite og svarte i bildet, og har holdt meg til disse. Jeg har brukt Quickutz Biography, mønsterarkbit fra Maja Design, halvperler og Bazzill.


6 kommentarer:

  1. Flotte LO'er dere har laget. Morsomt med en utfordring i bloggen. Må prøve meg på den.

    SvarSlett
  2. Så artig at dere drar igang utfordringer her på bloggen.
    HER er et par bidrag fra meg.

    SvarSlett
  3. Så gøy!!! Denne skal jeg prøve meg på.

    SvarSlett
  4. Her kommer mitt bidrag. Må bare si at bildet dere har valgt er aldeles nyyydelig, og utrolig inspirerende. Det samme gjelder selvfølgelig DT bidrag.
    http://gunn-elin.blogspot.com/2010/01/vinter.html

    SvarSlett
  5. Ikke så vanskelig å bli inspirert av det hærlige vinterbildet der. Nydelige LOèr DT har laget også...

    Her er mitt bidrag:
    http://cecilieshobbysaker.blogspot.com/2010/01/scraphaugen-har-blogutfordring.html

    SvarSlett
  6. Håper jeg rakk å bli med på denne utfordringen?:-D

    Jeg ble inspirert av fargene i bildet.

    SvarSlett