mandag 11. januar 2010

Jule LOer fra design teamet...

I desember fikk designteamet en utfordringpakke med juleark fra Maja design samt litt annet stæsj. Se hva de fikk ut av denne utfordringen.


LINDA:

Materialliste:
Mønsterark fra Maja Design
Bazzil med Kristorn
Blondebit
Bølgepapp
Gesso og Shimmers på bølgepapp
Gesso og Glimmers mist på nederste delen av Loen, har sydd fast en bit med rød tyll også der
Bokstaver fra Carolees
Blomster og perler fra Prima



KRISTIN:

Ut av desember pakken har jeg laget to LOer. Disse papirene fra Maja design er helt nydelig og den setter meg i skikkelig julestemning. Det er nordiske farger noe som gjør at det passer fint inn i mine bilder og smak. Arkene er fine både til Loer, men også kort.LO-Mine hjerte barn:Majadesign mønsterarkbølgepappLiten serviettblondergammelbok sidefjærpapirblomster og bladfilt hjertecharms- nisse og hjertethikers-folie(her har jeg fillet de litt for å få ett slitt preg)cat eyeglimmermist- red velvetdymorufset rundt LO med saksJulekos:Dette arket var ikke enkelt og bruke, men så kom jeg på at jeg kunne bruke gesso for å få litt roligere mappe til bilde. Utrolig hva gessoen kan gjøre.Har brukt:Majasdesign mønsterarkgessobølgepapptag som je har stemplet påStempel fra scrapper choicepapirblomster perle swirls fra Primaglimmer mist: lime twist og coffe shoptichers- foil og rainbootsrufset kanten med saks






INGER:

Yo oldemor: Juleark ifra Maja Design og pompom båndet fra Bazzill:)
metallpynten er egentlig en blomst ifra kort og godt som jeg har delt opp i
4 så har jeg sotet de med stazeon, bling og fugl er ifra Prima. Alfabetet er
ifra MM

Lysnissen:

Bazzil vanilla. Juleark ifra Maja Design. Sotet metallpynten med
stazeon, klippet ut julekuler ifra julearket festet dem med en hyssing og så
har jeg brukt en chipboard ifra BG . Alfabetet er ifra MM




SILJE:

Julebilder er bilder som må scrappes umiddelbart for meg - ellers blir det ikke
gjort! Så i år har jeg kost meg med julenyhetene etter jul - og det har vært
kjempekoselig - det anbefales :) Jeg har brukt mønsterark fra Maja, Bazzill,
blomst fra Prima og bokstaver fra Adornit.


Katrine:

Scrappet bilde fra nissefesten i barnehagen i fjor. Perler fra Prima, mini alfa fra MM, div ark og blonde thickers og klistre alfa fra Jenni Bowlin



Ann Therese:

Jeg elsket dette bildet av søtnosen min umiddelbart etter at det ble tatt juleaften 2009. Så når en LO fra julen skulle scrappes, så ble valget lett. Det gjenspeiler ham, blid som ei sol, dagen lang.


På denne LOen har jeg brukt Mønsterpapir fra Maja design, blonde fra Prima, bølgepapp, pyntenåler, Thickers - Grønn Nutmeg fra American Crafts, stempel.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar