onsdag 7. mars 2012

Retro del 2

Som dere kanskje leste i forrige blogginnlegg (for to dager siden)
 så er vi her hos Scraphaugen inne i en Retrotid *lol*
I dag kommer del 2 av retroartikkelen vår.
Og i denne runden har vi laget kort.
Her ser dere retropakken jeg  (Hege ST) mottok av Ann Therese:
Her kommer Guro sine kort i herlig rosa:

 Linda sitt stilige kort:
Her er mitt bidrag til artikkelen om retropakken; Kortet.
Her har jeg brukt mønsterark fra pakken vi fikk.

Ellers har jeg brukt bølgepapp, osteklut og Kraftkartong. Tag skrevet ut på data, metallklokke fra Tim Holtz.Metallbrads og hyssing. Stansa ut klokka med die fra Tim Holtz. Inni kortet har jeg Embossa stempeltrykk, og brukt Martha Stewart-puncher rundt panelene. Baksiden har ftt litt blgepapp, hyssing og metallpynt og min selvlagde lappe om håndlaget av. Mønsterarket er stansa ut med die fra Xcut. 

Og mitt  (Hege ST) kortbidrag ble et retrojulekort:

 Jeg har på dette retrokortet brukt mønsterark og to blomster fra pakken,
ellers har jeg brukt en grønn gammel knapp, grønn scrappers floss, chestnut roan til å sverte kantene,
straw kartong og embossing på motivet.
Inni kortet er det god plass til både bilde og å skrive en julehilsen :-)
 Mønstersaka kom til nytte igjen også *lol*

 Litt vanskelig å få frem den virkelige fargen på embossingpulveret på bildet,
men det er rett og slett litt grønn-gull-hvitt :-)

Kanskje du også har retroark liggende bakerst/nederst i papirbunken din?
Ta de frem og kos deg med dem
- og link gjerne til bloggen din så vi kan få se :-)

Følg med, for om noen dager får dere se mer retro her :-)

- Hege ST -

1 kommentar: