fredag 16. mars 2012

Utfordringsstafetten ruller videre.

På forumet hos oss pågår det en utfordringsstafett. Det hender seg denne stafetten stopper opp i ny og ned, og det var tilfellet nå. Så jeg kuppet utfordringen, for jeg kom på at jeg har noen gamle bilder av meg selv som kunne vært kjekt å scrappa.

Utfordringa var at maling og sommerfugl skulle være med på prosjektet.


Jeg har laget en LO med tittelen "Vår i anmarsj"



Slik ble altså mitt bidrag. Dette er en LO med bilder fra jeg var nesten 7 år. Det var den gang da vintrene inneholdt mye snø og kulde, og da var det litt uvanlig å finne en sprell levende sommerfugl sist i mars. Det var så uvanlig at jeg lokalavisa kom og tok bilder, og det ble en artikkel i avisa. Jeg fikk tilsendt noen bilder i posten, og de har jeg altså brukt her.

Jeg har brukt kvit, gul og grå Bazzill, glimmermist, nettingmønster laget med stempel og Dabbermaling og svertet med stempelpute rundt kantene på alle skyene. Skyene er trykt ut med dies fra Magnolia og Quickutz, sommerfuglene er trykt ut med dies fra Cheery Lynn og puncher, eføybladene er trykt ut med die fra Marianne Design. Teksten er Quickutz alfabet Katie classic, og bokstaver fra Adornit. ellers har jeg brukt blonde, bånd, blomster og stjernepin.

Klem fra Linda

3 kommentarer:

  1. Så nydelig og vårlig LO *dån* Digger pyntedetaljene du har brukt :-)

    SvarSlett
  2. artig scrapbooking kveld. Og hyggelig å bli kjent med deg. Jeg har laget artikkel om det i bloggen min. So hvis du har lyst å titte på det, så kan du besøke min blog. " joysnotepad.blogspot.com"

    Hilsen,
    Ligaya

    SvarSlett
  3. jeg kunne tenke meg å legge deg som venn på facebook slik at jeg kan følge med når dere har samling og slik at jeg kan være med . Men jeg vet ikke ditt etternavn. Mitt er Ligaya V. Bugten

    SvarSlett