onsdag 4. desember 2013

{4. desember }

Tiden flyr og vi har allerede kommet til 4. desember, bare 20 dager igjen til den store dagen jo ;)
Jeg har latt meg utfordre av å ikke lage firkanta kort til dagens luke. Håper du lar deg inspirere til å prøve ut nye former.

 Her har jeg brukt en 3kanta Spellbinder dies som mal til kortet. Jeg brettet kartongen dobbel og la diesen slik at den ikke kuttet i bretten. Har brukt Kraft kartong og Pion Designs nydelige ark - Silent Night- Snowfall. Et gammelt musestempel fra Gudrun som er kjapt fargelagt med Prismacolor og glitterlim på detaljene. Halv perler, julestjerne fra Storyteller og osteklut.

 Her har jeg laget et rundt "skyvekort" med ark fra fjorårets Pion Design- Väntan på Tomten II- Juldikt. Jeg synes det motivet er så bedårende at det ble hovedfokus. Rundt har jeg stanset ut Kristorn og satt på halve sirkelen. Så har jeg skåret ut en litt større sirkel av kraft kartong og festet de sammen med en Tim Holtz skrue. Pyntet med osteklut, blomster, stempel og pebbles.

 Hilsningen kan man skrive på skyvedelen.

 Her har jeg brukt en rund dekorativ dies i to størrelser. Hvit Bazzill og Magnolias siste juleark - North Pole. Fargelagt et snømann stempel med glitterlim og dimention Pearls. Enkel pyntet da det er et lite "kjappis" kort.
Dette kortet har jeg scrapliftet av en venninne. Her er det brukt Pion Design ark fra tidligere år. Det er skåret ut 3 sirkler i forskjellige ark. Mellom de to bakerste er det stanset ut snøfnugg som er limt som en bord rundt. Den fremste sirkelen brettes noe ned slik at tag sirkel i midten vises. Her er det brukt et Magnolia stempel som passet til ark. Pyntet med charms, stort snøfnugg og tekst stempel.

Håper du ble inspirert.
Dagens tilbud er 25 % på ALLE stempel i butikken.

~Ann Therese

1 kommentar:

  1. Så flotte dem ble. Det runde med kristtorn falt jeg for, men så elsker jeg den serien fra Pion

    SvarSlett