mandag 2. desember 2013

{ 2 desember }

{ Pakkelapper}

 
Da har jeg  laget pakkelapper! Kjempe gøy… Jeg har ikke gjort så masse ut av de, for jeg ønsket å holde de enkle...



Jeg har også stemplet og laget opp julgave lapper som jeg har gitt gave til de barnehagen som en liten førjuls gave:) 

 
Ann Therese
 
jeg har også kost meg og laget noen pakkelapper. tenkte å lage noen andre enn vanlige tags i år. Håper dere kan bli inspirert til å leke dere.
Her har jeg brukt en Spellbinder dies i to størrelser og stanset ut Bazzill Kraft kartong og Magnolia Christmas Story- Mini Christmas Toys 6x6  og stemplet litt uhemmet med et Toves design "God jul" stempel. Julestjerne fra Storyteller

Her har jeg brukt Magnolias Feather dies, stanset ut i hvit kartong og malt med Snow Writer. Litt osteklut og en Pebbles og god jul stempel

Spellbinder dies, jule tags og julestjerne. Kjempe enkel pakkelapp


Her har jeg brukt en Tim Holtz dies og Magnolia tags med stempel og glitter
Brukte sirkelkutter og laget en sirkel. Stanset ut snøkrystaller og bord. Stempling, Distress maling og halvperler. 

Som tilbud i dag gir vi dere 70 % på alle utenlandske juleark ( ikke svenske)
 
Ønsker alle en kjempe fin 2 desember! 

2 kommentarer:

  1. Så flinke dere har vært. Søte reinsdyr og flotte lapper av dies.

    Klem fra Jorunn Elin

    SvarSlett
  2. Utrolig mange flotte pakke laper dere har laget :)

    SvarSlett