mandag 16. desember 2013

{16. desember }

Jeg var i London nettopp på julekos og shopping.
Da var jeg så heldig å finne Tim Holtz sine store tag.
 
Denne måler 21,5 x 10,5 cm og var en fryd å jobbe med.
Bakgrunnen har jeg malt med distress stains, modellering pasta
og diverse stempler.
Farget osteklut, julestjerne fra Storyteller og litt blonde.
 
En kollega skal få denne tagen som julekort av oss.
 
 
 Stempelet har jeg fått byttet til meg og er Kenny K
 

 
En ekstra tag med julestempel- ukjent.
 


 
 
Mindre tag som jeg har laget, og de er
til og fra lapp på julegaver.
 


 
Lag på lag med juleark og en liten tag med stempel
 

 
 
Det er siste frist for å sende julekort og pakker i dag.
Mine har jeg med meg på jobben og må nok bruke litt av pausen
for å gjøre klart til post avgang.
 
Håper dagens tag kan være til hjelp for dere som må lage
noe i siste liten .
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar