fredag 13. desember 2013

{ 13. desember }

Da er Lucia dagen her, og for vår del så er det både med glede og med vemod. 5 åringen er sistemann av 4 barn, og dermed siste barnehage år, julefrokost og alt det som følger med.
Har vært der i dag nå, og det var så vakkert og de sang så flott alle sammen.

Som det kreative innslaget på kalenderen i dag, har jeg spilt på Lucia og engler, glitter og glam på tags. De kan brukes som kort, eller pynt på albumsider eller rett og slett bare henge opp til pynt.

Engle tag:


Her har jeg brukt Kraft kartong fra Bazzill som Tag, og mønsterarket Guardian Angels fra Pion Design. Ellers har jeg brukt masse glitterim, Gesso, fjær og osteklut i skjønn forening. Pyntet med die cut av snøkrystaller og et metall hjørne.
Lucia tag:

Her har jeg brukt grov strukturpasta eller sparkel i bunn, stemplet og klipte ut Tove Design sin Luciajente som jeg laget kjole av glitter og osteklut for å få litt liv i den. Brukte fjær, bånd og osteklut som pynt, og laget snøkrystall ved hjelp av maling.
Koste meg med litt annerledes scrapping :)
 
Ønsker dere alle en flott Luciadag med feiring eller ei :)
 
I nettbutikken gir jeg dere 20 % på alle fjorårets Pion ark.
 
 
~Ann Therese

1 kommentar: