fredag 6. april 2012

Designerpakke Magnolia - del 3

Siste del av Magnoliapakken kommer nå, og her får dere se altered produkter. Vi har kost oss masse med disse flotte produktene, og vi håper du vil kose deg også. Om du ikke har noen av de produktene vi har vist, er det bare å ile inn til Scraphaugen for en handlerunde!!


Line sin altered kreasjon




Til denne lille gave-esken har jeg brukt den minste Tilda med sommerfugl, fargelagt med Prismacolor. Jeg har også brukt Magnolia mønsterark - "Sweet Crazy Love". På lokket til esken har jeg brukt mer Magnolia papir, stanset ut med Nellie Snellen dies. Andre ting jeg har brukt er Mulberry roser, bånd og halvperler. Alle kantene er svertet med Distress.



Linda sine altered produkter





Det første bidraget mitt er framsida på ei skrivebok. Det er ei fin lomme til å ha sin personlige framside i. Hos meg ble det til meg selv. :)

Her har jeg brukt mørk rosa og rosa Bazzill, kraftkartong og mønsterark fra Magnolia.Stempeltrykket er fra pakken jeg fikk, og det har jeg fargelagt med Prismacolor. Blondebåndet og borden er fra pakken. Jeg har i tillegg brukt mesh, halvperler, søm, blomster og bladgrein fra Prima. Tagen, swirl, deler av blomstene og øyenstikkeren er stanset ut med dies fra Magnolia. Motivet er stanset ut med dies fra Spellbinder, mønsterarket har fått hjerteform ved hjelp av Silhouettemaskina og bokstavene er quickutz sitt alfabet.






Mitt andre bidrag er en tag.
På denne tagen har jeg brukt doilien som var trykt ut med die fra Magnolia, i mønsterark fra Magnolia, fra pakken. Selve tagen er trykt ut me die fra Tim Holtz i kraftkartong som har fått sverte på kantene. Gjerdet er trykt ut i brun  mosegummi med die fra Magnolia, det samme med nøkkelen. Nøkkelen har i tillegg fått et lag med glossy accents.Osteklut er med, metallhjørne, metallnål og charm. Jeg har brukt bånd, hyssing, knapper og blomster som min mor har heklet. Teksttagen er klipt ut fra et mønsterark.


Hege sine bidrag:
Først ut er en "husketavle" jeg skal bruke på scrappeplassen min
 Denne finnèrplaten er malt med gesso, og så har jeg pyntet med papir og bærpynt fra Magnolia,
rosa "støv" inni globen, de store rosa blomstene er fra Scraphaugen, en liten fjær fra Panduro.
Nederst til høyre skal jeg feste magnettape, slik at jeg kan ha en post-it-blokk lett tilgjengelig :-)

 Litt hvit heklet blonde (ukjent) og rosa bokstaver fra Pink Paislee.
Den flotte "rammen" på mønsterarket er en Magnolia-dies.
Og søte Tilda er fargelagt med Prismacolor.

Det siste bidraget mitt går i gult, siden det er påske - og vår (- ikke langt unna iallefall) *smil*
En fyrstikkeske som kan stå fremme deler av året.
Og som kan være en hyggelig liten gave for den som har alt :-)
 Stempeltrykkene er fra DT-pakken,
og i tillegg har jeg brukt 3ndy sitt mønsterark "Sunshine", 2 ovale puncher, bling it fra Basic Grey, svertet kantene med chestnut roan, gule blomster fra Panduro og glitterlim "Yellow".
Begge sidene er laget like.

Mini Tilda er fargelagt med Prismacolor.

Vi ønsker dere alle en deilig langfredag :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar