onsdag 25. april 2012

Fort gjort ;-)

Jeg ryddet litt i kjellerstua på morgenen i dag, og da fant jeg ett canvas penal,
som jeg kjøpte for flere år siden,
 og da kom skaperlysten over meg sånn plutselig (før jeg skal på jobb) *lol*
 Fant også frem en vinflaskebeskytter og glimmer mist, og dermed var det bare å spraye ivei.
 Glimmer mistene jeg har brukt er:
Turquoise Blue, Timeless Lilac og Pink Bubblegum.

 Maske-charmsen er fra KuttUt, og "diamanten" er fra Prima "Vintage Trinkets".
Prima-charmsen og blomsten er kjøpt hos Scraphaugen.
Nå gjenstår det bare å fylle penalet med noe morsomt ;-)

Ha en strålende dag alle sammen!

Klem fra DT-Hege


2 kommentarer:

  1. Hehe Hege så genialt !! Skjønner ikke at dere kommer på alt jeg ;) Me like a lot!

    SvarSlett
  2. Så stilig Hege :) Kjente jeg fikk litt scrappeenergi her jeg sitter nå. Tusen takk!!

    SvarSlett