tirsdag 10. april 2012

Impulsutfordring april

Tid for en ny impulsutfordring. Vi har jo faktisk kommet oss til 10. april.

På denne utfordringa ønsker vi å ha en scrappebingo. Det fungerer slik at du på bidraget ditt må følge bingobrettet med å ha tre produkt som står enten vannrett, loddrett eller diagonalt.
En vannrett mulighet vil være å ha dies/diecut - knapper - håndskrift. Et eksempel på diagonal kan være charms - blomster - håndskrift.

Frist for å levere bidrag vil være 20. april kl. 23.59. Bidragene leveres ved in linkz eller på e-post.

Premien ved min 3 deltagere;


Lykke til!




Hege sitt inspirasjonsbidrag:
Jeg valgte meg Dies/Diecut + Knapper + Håndskrift


Jeg har brukt et mønsterark som er igjen fra Retro-pakken jeg fikk tidligere, Teresa Collins.
Mask fra Tim Holtz, sprayet med rosa glimmer mist.
Mange rosa knapper, noen er også blomsterformet og et lite ur.
Sommerfuglen og huset er diecut fra Teresa Collins.
Tittelen er skrevet med QK-alfabetet Sunshine,
og til slutt har jeg tegnet to linjer rundt kanten med svart penn og svertet kantene med chestnut roan.


Line sitt inspirasjonsbidrag:
Osteklut+blomster+bånd/blonde

Her har jeg tatt en hvit papirpose og kledd den med mørk rosa/lilla kartong, osteklut og en av de nye papirene til Bildmålarna. Motivet fra Bildmålarna er stemplet på Kraftkartong og fargelagt med Prismacolor. Blomster fra WOC, halvperler og kakeservietter. Tekst fra Kort & Godt. Motiv og tekst er stanset ut med spellbinderdies.


Linda sitt inspirasjonsbidrag
Her er det rekken med Osteklut + Blomster + Blonde/bånd


På dette kortet har jeg brukt ensfarga Bazzill og mønsterark fra Pion Design. Osteklut er med, halvperler, blonde, og diverse blomster. Metallplate, bokstaver fra Adornit, sommerfugler trykt ut med Martha Stewartpuncher. På panelene har jeg brukt puncher fra Martha Stewart og Ek Success. Blomsterramme fra Memory box. Formen på kortet har jeg fatt til ved hjelp av Spellbinders dies. Jeg har også brukt Stickles og Glossy Accents. Alle kantene er svertet med Color Box, creamy brown. 


Vi håper på mange deltakere som ønsker å bidra med lekre prosjekter, så her er det bare å hive seg rundt og scrappe!



1 kommentar: