tirsdag 21. februar 2012

Jule/vinterpakke fra DT medlemmer

I januar fikk DT medlemmene hos Scraphaugen en jule/vinterpakke vi skulle lage produkter av. Nå skal det sies at det ble litt annerledes enn tenkt i forhold til denne, for noen DT'ere har sluttet, og noen nye har kommet. Men, vi som har mottatt pakken, og fortsatt er DT'ere, har i alle fall laget noe. Mye av det vi har brukt på bidragene finner du i butikken til Ann Therese, Scraphaugen.

DT Linda sine bidrag;

Slik så min DT pakke ut. Masse spennende!


Det første jeg fikk laga var en LO av Noah, yngste sønnen i huset. Bildet er gammelt , men like viktig å scrappe for det. Her var vi ute på aketur, og Noah storkoste seg da det ble litt fart over sakene.



På denne LOen er alt av mønsterark fra pakken vi fikk, i tillegg til charms og Glossy accents.


Her har jeg laget et vinterkort. Stempeltrykket er av Lilly of the Valley sin julekolleksjon 2011. Kjempeflotte stempel. Stemplet er fargelagt med Promakers/Copics.



På dette kortet er mønsterark, charms og mosegummi fra pakken.
Dette kortet har stempeltrykk fra Papilion. Også dette fargelagt med Promakers/Copics

Her er mønstererk, charms og Glossy accents bidrag fra pakken vi fikk.

Mitt siste bidrag ble en julegavepose. Det er lenge til jul, men i fjor var jeg så sent ute at jeg ikke fikk laget stort. Det har jeg bestemt meg for å unngå i år. Derfor er jeg allerede nå ferdig med en ting!



På denne julegaveposen har jeg brukt; mønsterark, motivet av nissen, blomster



DT Guro sine bidrag;

Her kommer mine sine lo'er fra julepakken jeg fikk hos Ann Therese. Falt slik for denne pakken at jeg begynte å scrappe med en gang av den når jeg kom på papirverksted, derfor glemte jeg helt å ta bilder av den. Men legger ut det jeg har brukt av pakken som dere finner i nettbutikken hos Ann Therese.


"Vil ha snø"

Disse bildene er tatt på julaftan da Nicholas fikk seg nye ski av mormor og bestefar. Slik stas at de måtte få seg en prøverunde på stuegulvet. Gutten gikk og gikk, lite snø har vi hatt rundt huset her vi bor. Men heldigvis har vi funnet litt snø hvis vi har tatt en liten kjøretur, så det har blitt noen skiturer. På denne lo'en har jeg brukt: m fjær og tags. ønsterark fra papirdesign - vinterglede,sorte snøkrystraller fra prima, tags fra Tim Holtz, kamel fra stoff og stil, bølgepapp med hvit cracklepaint, lyseblå





"Memories"

Denn loen er også laget fra jula, her er gutta mine sammen med onkelen sin. Stor stas å ha han hjemme sammen med oss i julen. Glade gutter :)



I denne loen har jeg brukt mønsterpapir fra papirdesign - nissetur, rød dabbermaling, bølgepapp, blomster ukjent, prima swirls, tyll fra Ann Therese, charms fra kort og godt, røde knapper, tags er stemplet med et stempel fra Ann Therese og tittelen er stanset ut med Silouette maskinen.


"Julefin"

Ikke bestandig det er like enkelt å få to gutter til å smile og stå i ro samtidig, men denne gangen fikk jeg sannelig noen blinkskudd. Her har begge to pyntet seg med nye klær og er så stolte! To spente gutter som lurer på hva de får til jul, og om det er noen av ønskene som vil bli oppfylt.



På denne loen har jeg brukt mønsterpapir fra papirdesign - frost, prima swirls, bølgepapp, osteklut, blomster - ukjent, tags og QK alfabet Winter Wishes i hvit mosegummi.












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar