fredag 3. februar 2012

Vi ønsker velkommen til Line

Vi er veldig glad for at Line har takket ja til å være designer inne hos oss, samtidig så må vi vinke farvel til Hege Sinnes som har valgt å gå nye veier. Tusen takk for den inspirerende tiden sammen med deg, og lykke til videre.

Line fikk i utfordring å skrive en presentasjon om seg selv, og dette er hva hun skriver;

"Jeg heter Line Dagestad og jeg er en '74 modell. Født og oppvokst i Oslo, men bosatt i en liten kommune i Hedmark. Jeg er gift og har 3 skjønne barn på 13, 10 og 3. Jeg ble bitt av papirbasillen når jeg begynte å planlegge lille prinsesse sin dåp i 2009. Men jeg har alltid elsket å arbeide med hendene. Det seg være broderier, male eller lage smykker. Men akkurat nå er det papir det går i, og jeg storkoser meg. Jeg elsker å surfe gjennom blogger for inspirasjon og tips. Tenk så mye lekkert det går an å lage.




De to tingene jeg velger å legge ved er: først et bilde som jeg lagde når jeg ble utfordret på forumet til Papirdokkene. Og utfordringen var: "å lage noe med dette sitatet av Winston Churchill som utgangspunkt:

"Å forstå sin alder er å forstå dens gleder." Jeg vil se ett eller flere bilder,og fargen orange som står for vitalitet !"
Jeg er veldig fornøyd med det bildet da det er det første jeg har laget, og for at jeg endelig fikk gjort ære på min mormor. (hun ble borte i 2005) Hun var den stolteste oldemor jeg har vært borti. Hun var også tilstede under fødselen til førstemann.



Det andre er en Post-it holder som jeg er veldig fornøyd med grunnet fargesammensetting og fargeleggingen av motivet. (3. gang jeg brukte promarkere)



Gleder meg masse til å bli kjent med dere alle sammen. "

Dere kan lese mer om Line i bloggen hennes! Velkommen til oss!



1 kommentar: