torsdag 16. februar 2012

Nytt DT - medlem!!

Med stoooor glede vil vi vise dere det siste skuddet på stammen blandt designere hos Scraphaugen. Her er hun, og hun heter Tone K.



Hun ble spurt om å lage en presentasjon av seg selv, og dette er hva hun skriver;

"Jeg heter Tone, (Tone K. på alle forum) Jeg er 43 år og samboer med Vidar. Vi har ett vårt, og et hans barn. Felles er Daniel på 11 år og bonusdatter Trine på 26 år.

Jeg begynte å scrappe ordentlig i 2004. Men jeg har fra jeg var liten jente elsket papir og har hele mitt liv limt bilder inn i album.

Nå er vel jeg en av de få som scrapper alle bilder OG kronologisk. For meg fungerer dette veldig bra, selv om jeg ser at dette tar tid…hehe….men jeg har ingen hast. Jeg bare koser meg. Nå blir det også tatt ganske mye mindre bilder av sønnen min ettersom han blir eldre, så en gang i fremtiden blir jeg kanskje à jour.

Når det gjelder scrappestil så har jeg ingen kjent stil tror jeg. Men det jeg scrapper mest er nok vanlig tradisjonell scrapping, (hvis det er noe som heter det) uten at det heller over i noen bestemt genre…tror jeg da.

Jeg er mye rundt i bloggverden både innenlands og utenlands. Og jeg synes virkelig det er et høyt nivå på norske scrappere. Så jeg henter masse inspirasjon herfra, ellers elsker jeg å titte i gallerier rundt omkring."

Når Tone ble bedt om å trekke fram noe hun hadde laget for å vise det hos oss, så ble det disse tre LOene.

Her kan du se innlegge hvor denne LOen blir omtalt nærmere.

Her kan du se innlegge hvor denne LOen blir omtalt nærmere.

Her kan du se innlegge hvor denne LOen blir omtalt nærmere.
Vi ønsker velkommen til Tone, og gleder oss til å se hennes prosjekter framover!

DT - Linda

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med nytt team medlem. Og så Tone K da, en av mine favorittscrappere jo :)

    Klem

    SvarSlett
  2. Så morro! Gratulerer til Tone og happy DT SCrapping

    SvarSlett